Citi Simplicity Karta kredytowa - opinie klientów

Grzegorz
2018-09-25 23:01:13

Ma ktoś tę kartę reklamowana Citi Simplicity. Szukam jakichś opinii, ale w sieci jest niewiele. Niby nie ma stałych opłat uzależnionych od aktywnego korzystania, czyli nie trzeba jej używać co miesiąc, żeby nie płacić prowizji, ale za to chyba jest dość droga jak się używa. Jak to tam wygląda w praktyce z okresem bezodsetkwomy.

 

Rzeczywiście jest dużo promocji, czy tylko takie na start, a potem nie wiele.

 

Będę wdzięczny za Wasze opinie.

 

2018-11-09 15:06:23

To dość nietypowa karta. Z resztą jak cała oferta CitiBank - konta żeby były darmowe wymagają miesięcznego wpływu 5000 zł (co pozostawię bez komentarza). Tu masz recenzję i opinie na temat karty kredytowej Citi https://antyhaczyk.blogspot.com/2018/02/karta-kredytowa-bez-oplat-city-simplycity.html Citi Handlowy nie pobiera opłaty za obsługę karty - w ogóle, bez warunków. Jak nie używasz to nie płacisz. Jest też okres bezodsetkowy. Dużo promocji. Szczególnie jak zakładasz dopiero tę kartę, to można liczyć na jakieś bony rabatowe do różnych sklepów, ale to zależy jaka aktualnie jest promocja.

Z kolei jeśli chodzi o wady, to jak już płacisz, to nie jest najtańsza patrząc na opłaty w tabeli opłat i prowizji. Przy czym według mnie to jest dość dobra karta. Nie trzeba pamiętać, żeby nią coś tam wydawać i płacić, żeby była darmowa, tak jak to jest w innych bankach, a używa się jej tylko w razie potrzeby. Do płacenia na co dzień jest karta debetowa, która z resztą też wymaga aktywnego użytkowania, żeby konto było darmowe.

2018-11-09 15:13:28

Teraz jest promocja zwrotu 4% z booking.com, ale są takie bardziej przydatne np bony na 200 - 300 zł do marketów często.

2018-11-17 17:50:32

Złożyłam  wniosek o wydanie karty w oddziale banku , pani  powiedziała , że  decyzja będzie w ciągu pół godziny. Po godzinie okazało się , że  nie działa skaner więc nie wysłała dokumentów do centrali,  po kolejnej  godzinie jakośc udało się jej wysłać dokumenty, ale nie ma analityka,  mam poczekać jeszcze dosłownie minutę na decyzje. Po kolejnej godzinie stwierdziłam rezygnuje , nie chcę mieć karty w tym banku. Niestety rezygnacja jest niemożliwa, bo .....   Zostałam w czarnej d... nie mam karty, zmarnowałam pół dnia. Na moją prośbę o odstąpienie od umowy  pani stwierdziła, że nie ma takiej możliwości , bo umowa została zawarta w oddziale.  Będę mogła złożyć rezygnację z karty dopiero jak ją fizycznie otrzymam ,,,, koszmar  nigdy więcej  nie chcę mieć nic wspólnego z tym bankiem. 

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Opis:
Podpis:
Dodaj nową odpowiedź
<<
<
Strona 1 z 1
>>
>

Facebook